Wednesday, August 25, 2010

PENDAFTARAN DIBUKA SEKARANG

Selamat Tahun Baru 2010
Syukur Alhamdulillah kini telah hampir 6 tahun penubuhan Taska cahaya Pintar dan hampir 10 bulan Taska cahaya Pintar berpindah ke lokasi baru di No.37, Jalan Lee Kwee Foh, Taman Canning,31400 Ipoh Perak.

Kepada yang masih belum mengenali staf di sini, Taska ini diselenggara oleh saya, Pn. Fieza sebagai pengurus, dengan dibantu oleh 3 orang pengasuh berpengalaman iaitu Cikgu maimunah (Cikgu mai) dan Cikgu Iylia Elina (Cikgu Lya) dan Cikgu RosHayati (Cikgu Yati). Kami akan menambah lagi tenaga kerja dari masa ke semasa selari dengan pertambahan kanak-kanak di Taska ini. Tidak lupa, suami saya, Suni Bin Tapik yang bertindak sebagai penasihat bagi memastikan kelancaran perjalanan Taska ini.



Kami juga terus mengharapkan ibubapa akan terus memberi sokongan padu kepada kami. Selamat Tahun Baru. Semoga tahun 2010 memberi sinar baru kepada kami. Pelbagai lagi perubahan akan dilakukan dari masa ke semasa termasuk perubahan dalam waktu dibuka. Bagi memudahkan ibubapa yang berkerja mengikut shif seperti hospital besar ipoh, jusco dan sebagainya, kami kini turut membuka Taska mengikut shif. Disamping itu kami menawarkan kadar harga baru yang lebih berpatutan.

Sila hubungi kami untuk maklumat lanjut. Pn. Fieza (017-5655238/013-6326818) Office 05-5461818

No comments:

Post a Comment